17.06.2010

Poezidaru (3)

Scrisoarea de adio


Aparut in ~Ziar de Sinaia Nr.162 - 31 oct. 2002 (Album Carnetelul Meu),si in revista Formula As Nr. 925 (26) 2-9 iulie 2010.




Iti scriu aceste randuri
Fara sa mai stau pe ganduri
Nu-mi este dor de tine
Dar lacrimile-mi vin,
Imi curg pe-obraj nu se opresc,
Am uitat sa te iubesc.
Iar inima mea va merge pe sine
Ca trenul acoperit de rusine.
O port inchisa-n cufar
Nu te iubesc, dar sufar....

Cerneala din stilou imi curge
Iti scriu acum,spre tine se duce
Scrisoarea de adio,
N-o auzi la radio,
O citesti,
N-o rupe,
Sunte vesti!
E o poveste cu o fata
Ce n-a fost sa-mi fie data
N-am fost bogat suficient
Dar am invatat sa fiu atent.
Ai vrea sa afli cum,
Si-ai sti-o
Citind scrisoarea mea de adio.

M-am ferit sa te caut,
Mi-era teama de fault,
Orice greseala
Ti-era ideala,
Tatal tau ma certa,
Pe tine de ierta,
'Ce cauti tu cu Ion?,
Nu stii ca umbla cu-n batalion?!,
Iti zicea tatal tau,
Care cu mine se purta rau,
Caci il interesa doar zestrea
Te-am iertat cand mi-ai dat vestea.

Acum sunt departe,
De tine nu am parte,
Ti-ai fi placut sa fiu bogat,
Dar nu am fost decat un vis,cel mult drogat.
Care s-a distantat in timp,
Acum nu am puterea sa ma plimb.
Sa te caut,si sa-ti spun...

Cu iluzile mele nu ma pun.

Doar gandul meu te saruta,
Adio, o iau pe alta ruta.
Oh domnisoara, am sa te gasesc,
Adio..,si te parasesc.


Nicolae Zidaru

26 Septembrie 2002

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu