16.06.2010

Poezidaru 2

20 septembrie 2002

Liniste in suflet

Aparut in ~Ziar de Sinaia Nr.163/07 noiembrie 2002 (Album Carnetelul Meu),si in revista Formula As Nr. 925 (26) 2-9 iulie 2010


In sufletul meu
Sunt ca un fileu
Intr-e rau si bine
Ca mierea de albine
La fel ca sufletul ce-l port in trup
O bucata de paine rup
Si o ung cu untura,
Imi potolesc foamea, cu ura
Stomacul ma roade de suparari si de toate
Celelalte necazuri
In sufletul meu sunt cazuri.

Ma cert cu unul
Dumnezeu,bunul,
E o comoara ce-o cant
Ma rog la cutare sfant,
Pentru ca dansul m-a vegheat
La el am ingenuncheat.
Tot ce-mi doresc
E-un lucru ceresc:
Sa am liniste sufleteasca,
Multi ani sa domneasca,
Sa nu am suparari,
De-acum plec pe alte carari.

Pacatele ma termina,
Nu-s eu de vina.
Ci cel ce ma pune sa fac,
Si n-am cum sa ma prefac.
Poate sunt prost,sau destept,
Dar vremea o astept
Sa vad cum ma distruge,
Si parul cum imi fuge.
Caci de acum pot sa ma prabusesc,
In pat sau in strada moartea sa-mi gasesc.
Dar linistea poate fi in sufletul meu
Atunci cand ma inalt spre dumnezeu.

Toata lumea e rea,
Pentru ca duce o viata grea
Saracia te doboara,
Ca un lift te coboara.

Nu mai existi in societate
Atunci cand copiii nu-ti sunt in libertate
Ii duci la cresa
Legati in lesa
Sunt aici acum,vor creste,nu au tata
Si uite asa ajung sa stea in strada
Chinuiti si plini de batranete,
Pana atunci cand or sa inghete...

Zidaru Nicolae

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu