30.07.2010

Poezidaru 9.

Blestemul Strazii


Aparut in ~Ziar de Sinaia Nr.157/26 septembrie 2002 (Album Carnetelul Meu)


O viata-n gara
Greutatile de zi ma dor
Cerul imi striga
"E frig la tine in dormitor"

Da, e adevarat
Dar eu dorm printre stele
De parca as fi un imparat
invelit cu niste nuiele
Visele imi dau caldura
Realitatea are atatea dureri
Oricum ai lua-o, e la fel de dura
Imi traiesc viata ca si ieri...

Nu mai sunt copil
Dar sunt un barbat
Un om al strazii chinuit
Nu am puterea sa ma bat.

Atatea vrema m-am invinuit
'De ce am ales strada?',
Imi pun intrebarea
Asteptand sa prind prada
........................

Credinta m-a parasit
Au fost acele blestemuri
Cand pe parinti i-am gasit
Rai, Doamne , ce vremuri...
Parintii nu ma primeau
Erau despartiti
De mine sa ascundeau
Sufeream dupa acei nesimtiti.

Nu i-am mai cautat
Am locuit pe strada
Si i-am uitat
Imi facusem ograda.

In inima-mi tremurand de-atata ura
In mana cu un colt de paine
Eram in ograda ca o creatura
Asteptand si ziua de maine...


Zidaru Nicolae 19.09.2002 Sinaia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu