24.06.2014

O, preabunule Părinte Nicolae

       

O, preabunule Părinte Nicolae
Păstorul și învățătorul
Care ne arată nouă adevărata cale
În rugăciuni către Iisus Mântuitorul.

Doamne, Dumnezeule cel Sfânt,
Preamărite părinte Nicolae,
Mă rog din suflet cu un singur gând
Stinge-mi focul de păcate cu ploaie
Atâtea fapte rele am făcut
Și în cele din urmă
......mi-au plăcut
Sfinte Nicolae, azi vreau să fiu o oaie în a ta turmă
......................................................................

Esti sfântul meu cel ce mă ocrotește
De acel vrăjmaș care este un ateu
Și de păcate mă ferește
Dragostea ta mare de Dumnezeu!

Și mă binecuvânteaza în a mea rugăciune
Să întampin Nașterea lui Iisus Hristos.
Pe 25 decembrie e o minune
E Crăciunul, un cuvânt așa de frumos!


15 Noiembrie 2010 , Nicolae Zidaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu