13.07.2015

                                        - Articol mincinos revista Formula As -
                                                           
                            - Reporter: Catalin Apostol, Director Formula As : Sanziana Pop -

In luna Aprilie al anului 2010, intr-o noapte ma aflam pe peronul unu al garii din orasul Sinaia.
Pe peron m-am intalnit din intamplare cu domnul reporter Catalin Apostol, dansul era insotit de doamna Delia Hanzelik care lucreaza la redactia Formula As ca directoare la relatii publice.
.......................................................................................................................................
Mentionez ca pe domnul reporter Catalin Apostol il cunoateam din anul 1996 cand a facut un reportaj despre viata mea... pentru postul de televiziune tele 7ABC, post desfintat la sfarsitul anilor 90.
.......................................................................................................................................

Pe peron ne-am salutat, si am discutat despre ce s-a mai intamplat in viata mea.
Domnul reporter Catalin mi-a propus daca sunt de acord sa apar intr-un numar al revistei Formula As.
Am primit cu bucurie propunerea dansului, si am stabilit sa ne intalnim a doua zi.

A doua zi ne-am intalnit in parcul central "Dimitrie Ghica'' din orasul Sinaia.
Domnul reporter era si de aceasta data insotit de doamna Delia Hanzelik.
In parcul central am acordat timp de aproximativ o jumatate de ora un interviu pentru revista Formula As, si am facut poze, dupa care i-am invitat pe amandoi la vila parasita unde eu imi pun capul sa ma odhinesc.
Aici la vila parasita domnul reporter Catalin a vazut mai clar situatia mea, facandu-mi poze pentru revista.
La final i-am daruit domnului reporter un caiet de poiezii scris de mine, rugandu-l frumos ca tot ce i-am declarat in interviu asa sa apara in revista.
Domnul reporter Catalin Apostol mi-a zis ca articolul despre viata mea va aparea in revista Formula As in 3 saptamani, dupa care s-a urcat in masina si a plecat spre Bucuresti.

In data de 7 Mai 2010 cumpar de la un chiosc revista Formula As.

Articol Link: http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=9664

Intr-un colt al revistei sta scris citez alaturi de fotografia mea "Poetul din gara Sinaia".
Cu o bucurie in suflet rascolesc paginile revistei, si incep sa citesc articolul scris de domnul Reporter Catalin Apostol.
Inca de la primele randuri din articol am fost extrem dezamagit de cuvintele scrise de reporter despre mine, dar am avut totusi puterea sa citesc tot articolul.
In mare parte din articol erau numai minciuni inventate de el, si putin adevar.
Directoarea de relatii publice al revistei Formula As doamna Delia Hanzelik s-a aflat langa mine cand domnul reporter mi-a luat interviu, si ea stie ce am declarat... ,nu randurile scrise de domnul Catalin Apostol.

Am luat imediat legatura prin telefon cu domnul reporter Catalin Apostol si l-am certat ca randurile scrise de el in articol nu seamana cu interviu pe care eu i-am oferit lui in parcul din orasul Sinaia.
Si dansul mi-a zis la telefon ca articolul scris de el v-a emotiona cititorii revistei Formula As, si poate voi avea sansa sa fiu ajutat de cineva.
Personal nu am fost de acord cu vorbele lui.
De mult timp aveam de gand sa scriu o carte, o biografie despre viata mea pe care o traisem in ani mei din copilarie prin orfelinate si-n strazi.
Cititori care vor citi cartea scrisa de mine o sa ma creada un mincinos, fiindca in articolul din Formula As "Povestea unui orfan" e o alta poveste... decat cea reala pe care o traisem.
Nu doream acest lucru asa ca am plecat urgent spre Bucuresti la sediul redactiei Formula As.
La redactie nu am rezolvat absolut nimic.
O doamna in varsta mi-a zis ca revista nu raspunde in niciun fel ce scriu reporteri, si vina in totalitate le apartin lor, si ca domnul reporter Catalin Apostol este colaborator si nu un angajat al revistei.
...........................................................................................................................................

In data de 7 Iunie 2010 doamna directoare Sanziana Pop m-a sunat  pentru prima oara pe numarul meu de telefon, pe care il aflase de la domnul reporter Catalin Apostol.
Cu siguranta stia ca zilele trecute fusesem la redactie.
La telefon i-am zis doamnei Sanziana Pop ca nu sunt de acord cu articolul mincinos pe care domnul reporter Catalin la scris.
Doamna Sanziana mi-a zis ca va incerca sa vorbeasca cu el ... , si ca ma va ajuta cu o mica suma de bani drept sponsorizare din partea redactiei.
............................................................................................................................................

Dupa cateva zile vazand ca lucrurile stagneaza si nu merg nicaieri m-am gandit sa o sun personal pe doamna Sanziana Pop, lucru pe care l-am facut, si-n care prezint aici detalile convorbiri.

Eu - Alo doamna Sanziana Pop.
Sanziana Pop - Buna seara, cine sunteti ?.
Eu - Sunt Zidaru Nicolae, poetul din gara Sinaia, si v-am sunat sa-mi spuneti daca ati discutat cu domnul reporter Catalin Apostol in privinta articolului scris de el.
S.P. - Nicolae cu Catalin discut mai mereu prin telefon, miercuri voi discuta in detaliu problema ta, cand ma voi intalni cu el la redactie.
- I-a spune-mi Nicolae tu bei, te droghezi ?.
Eu - In viata mea nu m-am drogat, si nici nu beau alcool, sunt cuminte.
S.P.- Uite Nicolae la ce m-am gandit, vreau sa-ti cumpar o garsoniera ca sa nu mai traiesti niciodata in strada... .
Eu -Poftim ?.
S.P. - Cunosti o persoana de incredere din Sinaia in care sa-ti caute o garsoniera ?, si sa nu ma coste mai mult de 10.000 de euro fiindca atat sunt dispusa sa o platesc.
Eu - Da cunosc o persoana, o cheama doamna Daniela, si tine mult la mine.
Acum merg la ea, si am sa va sun peste o jumatate de ora ca sa discutati cu doamna Daniela.
S.P.- Bine Nicolae , astept telefonul tau.
Eu - Va doresc sanatate multa, si doamne ajuta.
................................................................................................................................

*Persoana mea de incredere este o doamna respectabila din orasul Sinaia, o voi numi doamna Daniela.
Dansa ma cheama mereu sa-i fac curat in curtea unde isi desfasoara afacerea, isi face mila de mine, si tine mult la persoana mea.
...............................................................................................................................

Doamna Daniela s-a bucurat mult de vestea pe care eu i-am dat-o, dupa care a sunat-o pe doamna Sanziana Pop.
Discutia era bucuratoare pentru sufletul meu, o vedeam pe doamna Daniela cum plangea de fericire, fiindca vedea salvarea sufletului meu din strada.
Doamna Daniela mi-a inapoiat telefonul si am purtat finalul convorbiri cu doamna Sanziana Pop care imi tot repeta ca ma va ajuta sa ies definitiv din strada, dupa care mi-am luat la revedere.
A fost pentru ultima oara cand i-am auzit vocea doamnei Sanzianei Pop la telefon.

Doamna Daniela fiind o persoana respectabila in Sinaia avea relatii la o firma imobiliara din oras.
Dansa a discutat cu patronul firmei cazul meu.
Patronul ma cunostea ca sunt un om al strazi linistit, si i-a zis doamnei Danielei ca va incerca sa gaseasca o garsoniera la acesti bani.
.................................................................................................................................

Din luna iulie si pana in luna decembrie al anului 2010 aparusem de inca doua ori in revista Formula As.
In luna Iulie al anului 2010 revista Formula As imi publica cateva poezii scrise de mine in rubrica planete culturale.
La inceputul luni decembrie am avut ultima aparitie in revista Formula As cu articolul "Daru lui Mos Nicolae".

Link:  http://www.totpal.ro/darul-de-mos-nicolae/

Acest articol a semanat o adevarata binecuvantare pentru viata mea fiindca imi facusem multi prieteni pe care cu timpul i-am pierdut din cauza promisiuni false a doamnei Sanziana Pop.
Dupa ce i-am anuntat pe unii prieteni ca doamna Sanziana Pop nu isi v-a mai putea onora promisiunea fata de mine, prieteni mei au crezut ca eu i-am mintit, si ca n-a existat vreodata promisiunea ei.
Dupa primul articol mincinos "Poetul din gara Sinaia" am acceptat sa apar in cele 2 apariti fiindca aveam promisiunea doamnei Sanziana Pop ca imi va cumpara o garsoniera, nu aveam voie sa refuz revista.
...................................................................................................................................

In data de 10 ianuarie 2011, patronul firmei imobiliare o anunta pe doamna Daniela ca a gasit o garsoniera de vanzare undeva pe strada Aosta din orasul Sinaia, la pretul de 10.000 de euro.
Un pret destul de bun la vremea respectiva, fiindca in localitatea Sinaia garsonierele costau de la 20.000 de euro in sus.
Doamna Daniela s-a deplasat impreuna cu patronul firmei imobiliare pe strada Aosta, a vazut garsoniera, a discutat si cu propietarul care vindea garsoniera la pretul de 10.000 euro, mai trebuia doar bani ca garsoniera sa fie cumparata pentru mine.

Doamna Daniela a dat nenumarate telefoane si mesaje catre doamna Sanziana Pop fara folos, fiindca doamna Sanziana refuza sa-i raspunda cand ii vedea numarul de telefon.
Odata doamna Daniela a sunat-o pe doamna Sanziana Pop de pe un alt numar de telefon, unde a raspuns, si cand a aflat cine este la telefon, i-a inchis telefonu fara sa mai pronunte o vorba.
Doamna Daniela mi-a zis urmatoarele vorbe:

" Doamna Sanziana Pop nu este o femeie cu frica lui Dumnezeu, i-am dat atatea telefoane si mesaje, nu vrea sa raspunda... , iar cand a facut-o mi-a inchis direct telefonul.
Imi pare rau de tine Nicule ca te-ai facut atatea vise sa-ti salvezi sufletul din strada".

Cand am auzit vorbele doamnei Daniela am fost atat de daramat incat il intrebam in rugaciuni pe Domnul Dumnezu de ce exista persoane care imi promit un lucru, se folosesc de tine... ,si nu se mai tin de cuvant.
Am inceput sa o sun si eu de mai multe ori pe doamna Sanziana Pop, timp de 2 saptamani.
Odata am prins la apel un tip (Reporter) care mi-a raspuns la telefon, si mi-a zis ca doamna Sanziana Pop i-a dat lui acest numar de telefon definitiv.
Mi-am dat seama ca tipul ma mintea, si nu m-am inselat fiindca in alta zi un alt tip raspundea la telefon si imi spunea o noua poveste.
Pentru mine era clar ca trebuie sa ma prezint din nou la redactia Formula As, si sa rezolv problema garsonierei.

In data de 14 februarie 2011 am ajuns cu bine la sediul redactiei Formula As.
Unii angajati ai revistei ma priveau urat, si alti imi spuneau ca doamna Sanziana Pop nu este la redactie.
Am asteptat afara in ger, crezand ca doamna Sanziana Pop isi va face aparitia.
Dupa doua ore de asteptare primesc un telefon de la Avocatul revistei Formula As.
Nu-i voi da numele lui, il voi numi doar domnul Avocat.

Domnul Avocat m-a poftit in birou lui ce se afla la doar doi kilometri de redactie, intr-un apartament de bloc, si mi-a zis urmatoarele cuvinte:
- Domnul Nicolae fundatia Formula As va ofera un ajutor suma de 2000 ron.
Cu acesti bani va luati o chirie timp de 6 luni, trimite-ti catre redactie poezii scrise de dvs. fiindca doamna Sanziana Pop vrea sa va ajute sa va publicati cartea... .
- Doamna Sanziana Pop mi-a promis  o garsoniera, si nu suma de 2000 ron., a venit replica mea catre domnul Avocat.
- Domnul Nicolae aveti un act oficial semnat de dansa... ,nu aveti decat vorbe, si fundatia Formula As nu are fonduri pentru garsoniera pe care o speculati... .
-  Va rog sa o sunati pe Doamna Sanziana fiindca dansa mi-a promis o garsoniera, si nu fundatia Formula As.
Astfel cer ca articolul aparut in revista "Poetul din gara Sinaia" sa fie dezmintit, fiindca domnul reporter Catalin Apostol a scris un articol mincinos despre viata mea.
- Domnul Nicolae va repet acceptati suma de 2000 ron, va luati o chirie , trimiteti poezii catre redactie , si partile vor continua.
- Vor continua ?.
- Da vor continua.... .

Am acceptat propunera domnului Avocat fiindca am fost fermecat de cuvintele lui "Partile vor continua", mai ales ca doamna Sanziana Pop ma v-a ajuta sa public cartea mea de poezii, era salvarea sufletului meu din strada, asa credeam la vremea respectiva.
Domnul Avocat m-a pus sa semnez un act pe care nu l-am citit fiindca am avut incredere in dansul.
Actul pe care personal l-am semnat l-am uitat in biroul dansului, dupa ce am parasit incinta.
Am primit suma de 2000 ron la sediul redactiei Formula As din Piata Romana.
....................................................................................

In cele sase luni am scris numeroase poezii pe care le-am trimis pe adresa de e-mail al redactiei Formula As pentru Doamna Sanziana Pop, fiindca domnul Avocat mi-a zis in birou ca doamna Sanziana ma v-a ajuta sa public cartea de poezii.

Mai tarziu mi-am dat seama ca am fost mintit, dupa ce domnul Avocat mi-a scris un e-mail in care ma informa oficial ca partile noastre s-au inchiat definitiv, si nu mai sta in puterea lui sa decida daca Doamna Sanziana Pop imi v-a publica cartea.

Personal nu am fost de acord cu randurile scrise de el pe mail.
Imediat i-am scris domnului Avocat un e-mail, in care i-am specificat ca eu am semnat acel act ca partile noastre sa continuie daca voi trimite poezii la redacție... , iar daca nu se mai doreste colaborarea cu mine imi voi cauta legal dreptatea fiindca am fost mintit.
A doua zi domnul Avocat mi-a trimis un nou e-mail.
In acel e-mail domnul Avocat m-a facut santajist ordinar... , ... ai uitat ce ai semnat ?, si sa am mare grija...  fiindca voi fi nevoit sa inapoiez  inapoi suma de 2000 ron redactiei.
Cu timpul am scris mai multe e-mail-uri domnului Avocat, cat si redactiei fara niciun rezultat.
M-am deplasat de mai multe ori in Bucuresti la sediul redactiei Formula As sperand ca voi putea sta de vorba cu doamna Sanziana Pop, macar cartea mea de poezii sa o publice, nici asa nu s-a dorit.
Angajatii revistei faceau mistou de persoana mea cand ma vedeau la redactie, faceau tot feluri de glume urate la adresa mea, uitase ca eu eram Poetul din gara Sinaia, acel om care prin articolul mincinos, plus alte doua articole le-am dat si lor sa manance o paine.

Am spus sa las revista Formula As... definitiv in pace, indiferent cate articole ne-reale scriu, fac si treburi bune... ajutand persoane nevoiase prin fundatie.

Dar ce se intampla cand ei nu te lasa in pace sa evolezi.

In luna mai al anului 2011 trebuia sa apar pe postul national TVR la emisiunea Zona Zero.
Emisiunea Zona Zero era pentru toate persoanele care isi doreau sa-si indeplineasca un vis.
Visul meu, simplu sa scap definitiv din strada.
Era totul aranjat... , o echipa de reporteri urmau sa vina in orasul Sinaia, si sa filmeze viata mea.
Doamna producatoare al emisiunii Zona Zero, pe numele ei Alina Amza imi scrie un e-mail pe care il citez:
"Nicolae imi pare rau de tine, echipa Zona Zero nu mai vine sa te filmeze din cauza domnului reporter Catalin Apostol care a intervenit impotriva ta, spunand ca te-a ajutat altadata prin revista Formula As."

....................................................................................................................................
Eu il intreb pe domnul reporter Catalin Apostol cu ce m-a ajutat ?.

A scris un articol mincinos despre viata mea, deci l-am atentionat sa scrie asa cum i-am declarat.
Si sa nu uit in anul 1996 cand dansul era reporter la postul de televiziune Tele7 abc, a platit-o pe sora lui mama ca sa sara in bratele mele, si sa planga... , iar totul pentru nenorocitul de rating.
Am aflat dupa 2 saptamani cand m-am intors inapoi la sora lui mama, nu mai stia saraca cum sa scape de mine, pana cand am aflat... ca domnul reporter Catalin Apostol fusese cu o zi inainte de filmare pe la ea.
Multumesc pentru ca mai ajutat Catalin.
...................................................................................................................................



Am anuntat in luna Februarie 2015 redactia Formula As, cat si pe domnul avocat despre acest articol pe care eu l-am postat pe blogul meu azi 13.07.2015.
Am incercat sa fac o intelegere pe cale legala cu domnul Avocat, din pacate se pare ca el doreste neaparat ca acest articol sa apara pe blog.
Aceea intelegere nu se refera la bani, sau sa mi publice redactia Formula As cartea mea de poezii, aceea intelegere se refera la dreptul meu sa evolez in viata, cerand un act legal in care nicio persoana din redactia Formula As sa nu mai dea informati false celor... ce ma vor cauta in viitor.

Si in ziua de azi domnul reporter Catalin Apostol scrie pentru revista, si o face bine... .
Se pare ca nu sunt singura persoana care striga "Un articol mincinos", chiar pe site-ul Formula As sunt comentarii indreptate impotriva lui.
Sanatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu